14 januari 2007

Spännande nyheter!

Ett kort litet inlägg bara, såhär på lördagkvällen..

På måndag kommer vi att avslöja en liten hemlis som vi har, så titta in här så missar ni inte detta! Allt jag kan avslöja är att det innehåller en liten skattjakt!

Det har kommit massa nytt i butiken! papper från Flair Design, fler album (kommer i webshopen snart) nya stämplar från Magnolia, 3D-färger i olika varianter. Ja ni får helt enkelt kika in i webshopen o titta själva! Vi har en helt ny NYHETS kategori.

Inom närmsta veckorna väntar vi in nya stämplar från ett märke som inte tidigare sålts i sverige och vi är jätteglada att kunna sälja dessa! Lite annorlunda än vi är vana, men jag hoppas ni ska bli glatt överraskade.
Jag har lovat en sneak peak på stämplarna, så håll ut, jag ska fixa klart mitt kort i helgen!


Även papper från ett märke som vi inte heller sett i sverige innan, kommer inom ett par veckor. Det är helt klart så sött att man får hål i tänderna :)

Ha en fortsatt skön helg!

/Hella

Inga kommentarer: